Излезе новият бр. 6 / 2023 на сп. Логистика
Мариета Григорова, управител на Гебрюдер Вайс България, логистикът на ВИТТЕ Аутомотив – Мартин Кушев, както и Йордан Стоянов, генерален мениджър Деламод България, са само част от главните герои на юлския брой на списание Логистика. Вижте още какво сме подготвили за Вас.
Каквито и дигитални решения да навлизат в нашия бизнес, той няма да може да се лиши от човешкия фактор и присъствие. В това е убедена Мариета Григорова, управител на Гебрюдер Вайс България. Срещаме ви с нея по повод 30 годишния юбилей на компанията у нас. С Мариета Григорова разговаряме за сегашната ситуация, за бъдещето, за качествата на лидера и какво поддържа искрата жива дълги години.
Изтеглете броя като pdf файл – това е бързо, лесно и удобно от ТУК. Електронният вариант на новия брой е достъпен само за абонати, а достъпът до по-старите броеве е свободен. Как можете да се абонирате – вижте ТУК. Ако вече сте абонати, значи имате потребителско име и парола за достъп. А ако все още нямате – пишете на abonament@btp.bg и ще ги получите.
Електронните издания на списанията на Българска Транспортна Преса може да четете и през приложението Bulgarian Transport Press, което е достъпно в App Store или Google Play.
В новия брой 6 - юли / 2023 на сп. ЛОГИСТИКА можете да прочетете още:
Не можем да кажем дали сме във фаза на затишие преди лятото, или на затишие преди разразяваща се буря. Но определено живеем във вихър от промени. Точно поради тази причина избрахме и следната тема за дискусионния ни панел по време на 11-ата ЛОГИСТИЧНА БИЗНЕС КОНФЕРЕНЦИЯ:
Транспортът и логистиката във вихъра на промените – как, до каква степен, с какво темпо, на каква цена
Експертите, които ще поканим както от държавната администрация, така и от бизнеса, ще ни дадат различни гледни точки и перспективи по тези въпроси. Ако искате да ги чуете и да участвате в дискусията, вече можете да се регистрирате за участие с отстъпка за ранно записване на сайта на събитие то – conference2023.logistika.bg. Темата на ЛОГИСТИЧНОТО СЪБИТИЕ НА ГОДИНАТА ще е SMART, GREEN AND SUSTAINABLE TRANSPORT AND LOGISTICS Датата е 10 октомври, а мястото е обичайното – София Ивент Център.
Броени седмици преди откриването на едно от най-добрите крос-док съоръжения на пазара в страната разговаряме с Йордан Стоянов, генерален мениджър Деламод България. Модерният логистичен център ще осигури на компанията достатъчно капацитет, за да посрещне бъдещия ръст на бизнеса. „Смело мога да твърдя, че Деламод България, заедно с Деламод Литва, даваме пример на колегите от английския офис“, каза мениджърът в интервю за медията ни.
След като в ЕС установиха, че регулаторната и финансова подкрепа на ЕС за интермодален товарен транспорт не е достатъчно ефективна, какво да кажем за родните реалности, където на жп транспорта доскоро не се обръщаше особено внимание? Като се почне от лошата на много места инфраструктура, мине се през недобрата стиковка между НКЖИ и жп операторите и се стигне до обезкръвения гигант БДЖ, който плаче за реформи, но не се намира кой да ги направи. Не стига това, но и Европейската комисия започна наказателна процедура срещу България заради жп транспорта. Вижте каква картината на интермодалните и жп превози в страната и в Европа, както и официалната позиция на Министерството на транспорта и съобщенията по казуса в отговор на въпроси от списание Логистика.
Дигиталното издание на брой 6 на списание Логистика е достъпно ТУК.
Ето всички статии, които може да прочетете в новия брой 6 / 2023:
МЕНИДЖМЪНТ
Искам да работя с хора, с които гледаме в една посока и намираме решения
Мариета Григорова, управител на Гебрюдер Вайс България
GREENTECH@TRANSPORT
MACH 2 в „озеленяването“ на транспорта
ИНДУСТРИИ И ПАЗАРИ
Умна логистична верига – силно производство
Как заводът на ВИТТЕ Аутомотив в Русе завладява световните пазари
СПЕДИЦИЯ
Добрите практики от Източна Европа се следват и на Запад
Йордан Стоянов, генерален мениджър Деламод България
ИНТЕРМОДАЛЕН ТРАНСПОРТ
ЕС не се справя с целите за интермодалност
Може ли наистина Европа да има чиста икономика до 2050 г.?
Има ли привилегировани в жп превозите
КЗК разследва НКЖИ за злоупотреба с господстващо положение
АНАЛИЗ
Идва ли краят на глобализацията и свободната търговия?
Джон Манерс-Бел, главен изпълнителен директор на Transport Intelligence – Ti
ФОРУМ
Какво се случва с кредитния риск в трудни времена?
Вановете на изложението в Пловдив
МОРСКИ БИЗНЕС
Надеждността на веригата на доставки се влошава
Ще се възстанови ли скоро търсенето на контейнери?
МОДЕРНИЯТ СКЛАД
IFOY AWARD 2023: Радостта на победителите