Peugeot лансира пикапа Landtrek в Америка

25.11.2020

Peugeot лансира пикапа Landtrek в Америка

В Лос Кабос, Мексико, бе даден официалния пазарен старт на новия пикап Peugeot Landtrek в Латинска Америка. Моделът ще бъде представен с екстремно пътешествие през Южнь Америка.

 
Представянето на новия пикап в региона ще стане на два етапа с уникално пътуване – през Мексико, Уругвай, Еквадор, Парагвай, Панама, Перу, Доминиканска република, Гватемала, Хаити и Чили – през първата фаза, а след това - Аржентина, Бразилия и Колумбия през втората фаза. Общо 50 дни и 26 000 км. Екстремното пътешествие стартира в Лос Кабос на 25 ноември и ще достигне Ушуая, най-южния град в света, през февруари 2021 г.

С новия Peugeot Landtrek в сегмента на еднотонните пикапи френската марка разширява международното си присъствие. Този сегмент се развива бързо и обхваща 2,5 милиона продажби на година в световен мащаб. С новия Peugeot Landtrek марката се завръща на този исторически пазар.



Peugeot Landtrek съдържа всички основни характеристики на сегмента като надеждност, лесна поддръжка, функционалност, истински офроуд възможности и, разбира се, капацитет на теглене и товароносимост.

Със забележителен стил, подобрена модулност и безпрецедентен размер на каросерията, той отговаря на очакванията на взискателните клиенти, като предлага рекорден капацитет на каросерията, повишена функционалност и характерен за SUV комфорт.

На 25-ти ноември, в Лос Кабос, Мексико, над 500 журналисти присъстваха физически или виртуално на лансирането на новия Peugeot Landtrek. И видяха новия продукт на един дългогодишен играч в сегмента на пикапите. Защото Peugeot има стара, но истинска легитимност в този сегмент. Още през 1938 г., в навечерието на Втората световна война, марката включва в своя каталог лекотоварно превозно средство с платформа, базирано ва Peugeot 202. След войната историята продължава с Peugeot 203, след това идват версиите с брезентово покривало на Peugeot 403 и 404. И накрая, през 1979 г. Peugeot 504 е първият от автомобилите на марката, който има версия, официално наречена „Pickup“, произведена в над 375 000 броя, най-вече в Аржентина, и продавана на всички континенти.

Липсата на достоен наследник на Pickup 504 обаче означава, че Peugeot губи мястото си на пазарите, където пикапът е незаменим модел.
С новия Landtrek Peugeot иска да се справи с три предизвикателства:

• Да постигне растеж извън Европа с предложение за пикап, което е възможно най-интернационално;
• Да увеличи продажбите си, като разчита на пълна гама от лекотоварни превозни средства, 77% от които са пикапи в Латинска Америка;
• Да укрепи международната си репутация чрез привличане на нови клиенти.

Справянето с тези три предизвикателства изисква международен подход чрез позициониране на новия пикап Peugeot Landtrek в сегмента с най-голямо покритие извън Европа. Сегментът на „пълноразмерните“ пикапи е почти ексклузивен за северноамериканския пазар. Сегментът на „малките“ пикапи е по-локализиран. Логичното решение за PEUGEOT е да позиционира новия Landtrek в сегмента на „еднотонните“ пикапи, който се радва на голямо покритие извън Европа и представлява почти половината от пазара на лекотоварни превозни средства в Латинска Америка.

Само този сегмент представлява 2,5 милиона превозни средства през 2019 г., от които близо 410 000 са продадени в Южна Америка. Като се има предвид, че на пазара на лекотоварни превозни средства едно от две продадени превозни средства е пикап, този глобален подход дава възможност да се предвиди увеличение на продажбите и пазарния дял на марката извън Европа. С по-широка гама от лекотоварни превозни средства (LCV) PEUGEOT държи коз в ръката си към нови пазари.

Спецификациите на марката осигуряват солиден дизайн, с който новият Peugeot Landtrek е функционален, издръжлив работен инструмент, но също така лесен за ремонт и същевременно идеален за развлекателни дейности на открито. Всичко това се предоставя без компромиси с надеждността или качеството, с над 2 милиона километра тестове, особено в Аржентина, Бразилия и Мексико, на всякакви терени и при всякакви метеорологични условия.



Надеждността, качеството, здравината и комфортът на новия Peugeot Landtrek ще бъдат поставени на изпитание по пътищата и трасетата на южноамериканския континент по време на екстремното пътуване. Три пикапа Landtrek ще тръгнат от Лос Кабос, за да пресекат Мексико, преди да достигнат Еквадор по море и да продължат пътуването си до най-южния град Ушуая в Огнена земя, Аржентина.

Информацията за пътуването, наречено „New PEUGEOT Landtrek Conectando las Américas “, ще бъде редовно обновявана чрез социалните мрежи на Peugeot.

<< Обратно към новините