Dacia е лидер при лекотоварните автомобили на българския пазар
Dacia отбелязва най-добрата си година в България по отношение на обем продажби с 5451 автомобила и пазарен дял от 12,48%.
Ако искате да четете списание КАМИОНИ в електронен вариант, моля абонирайте се тук.
Марката е лидер и в лекотоварната гама категория N1, където са продадени 2620 автомобила. В този сегмент Dacia Dokker запазва стабилна позиция с над 2000 продадени автомобила, следван от Sandero и Logan MCV.
Благодарение на ръст от почти един процент в пазарния дял спрямо 2018, Dacia заема лидерска позиция за седма поредна година.
След лансирането на изцяло обновената Dacia Duster през февруари 2018, моделът бележи рекорди. През 2018-а SUV автомобила реализира продажби от над 1000 автомобила и ръст от над 15% спрямо предходната година. През 2019 Duster има над 1800 продадени автомобила и ръст от 65% спрямо 2018.
През 2019 марката организира десети юбилейни издания както на Dacia пикник, така и на Duster Adventure Club в България. Dacia пикник – семейно събитие сред природата за клиенти и фенове на марката, продължава да привлича стотици хора от цялата страна, а броят на членовете на Duster Adventure Club, линия офроуд събития за майсторско шофиране за собственици на Dacia Duster, достигна над 500 души.
"За нас е чест, че марката Dacia се наложи като безпорен лидер на пазара на нови автомобили в България. Със своита здравина, надеждност и достъпни цени автомобилите Dacia са предпочитаният избор за българския потребител. В основата на нашия успех е и постоянният ни стремеж да поддържаме връзка с нашите клиенти и да подобряваме услугите, които им предлагаме, като се вслушваме в тяхната обратна връзка", заяви Емил Гърнев, генерален мениджър Renault и Dacia в Бълария.