Петото поколение на Mitsubishi L200 стъпи на европейска сцена

05.03.2015

Петото поколение на Mitsubishi L200 стъпи на европейска сцена
Голяма дължина на товарното отделение правят Mitsubishi L200 конкурентен в класа на пикапите.

След 9-годишно присъствие на пазара и произведени над 1,3 млн. автомобила от модела, четвъртото поколение на пикапа Mitsubishi L200 има своя достоен заместник в лицето на изцяло новото пето поколение. Европейски дебют пикапът направи на подиума на автомобилното изложение в Женева.

След 9-годишно присъствие на пазара и произведени над 1,3 млн. автомобила от модела, четвъртото поколение на пикапа Mitsubishi L200 има своя достоен заместник в лицето на изцяло новото пето поколение. Европейски дебют пикапът направи на подиума на автомобилното изложение в Женева.

Превърнал се през годините в стратегически модел за Mitsubishi Motors Corporation, пикапът L200 е разработен като USUT (Ultimate Sport Utility Truck), за да достигне нови върхове по отношение на надеждност, издръжливост, интериорен комфорт и маневреност. По този начин той ще успее да отговори на постоянно променящите се и ставащи все по-високи нужди на хората използващи пикапи във всекидневната си работа или просто предпочитащи този тип автомобили.

Новият алуминиев 2,4-литров дизелов двигател MIVEC с турбокомпресор (4N15) е съчетан със също новата 6-степенна механична трансмисия. Силовият агрегат е наличен в два варианта на мощност – със 154 к.с. (115 кВт) и 380 Н.м въртящ момент, и със 181 к.с. (135 кВт) и 430 Н.м при ниски обороти, осигурявайки достатъчно висока тяга за движение дори и с тежък товар. Турбокомпресорът с променлива геометрия и компактна турбина реагира бързо и допринася за по-голямо удоволствие от шофирането. В тази насока действат и 6-степенна механична трансмисия, както и автоматичната такава с пера за ръчно превключване на предавките разположени зад волана.

С новия дизелов двигател и мерките за намаляване на шума, каросерията на автомобила се отличава с изненадващо ниско ниво на звука идващ от работещия мотор. По-просторна кабина и голяма дължина на товарното отделение правят модела конкурентен в този клас. Друго предимство са увеличените интервали за смяна на маслото от 15 000 км на 20 000 км; за смяна на охладителната течност от 60 000 км на 180 000 км, както и липсата на нужда от поддръжка за автоматичната трансмисия, докато при четвъртото поколение на Mitsubishi L200 сервизният интервал е 80 000 км.

Системата за двойно задвижване 4WD осигурява по-голяма стабилност при завиване дори и в извънпътни условия, като водачите могат да избират четири режима на шофиране чрез завъртане на превключвателя.

Петото поколение на пикапа L200 се произвежда от Mitsubishi в завода на компанията в Тайланд и ще направи пазарен дебют на Стария континент това лято във вариантите Club Cab и Double Cab.

<< Обратно към новините